شیر فلکه فولادی 300

خرید شیر فلکه فولادی 300 |قیمت شیر فلکه فولادی 300

معرفی شیر فلکه فولادی 300 :

شیر فلکه فولادی 300 سنگین با پورت کامل دوام فشار را در طیف گسترده ای از کارخانه های تولیدی، تاسیسات دیگ بخار و محیط ناهموار فراهم می کند. این شیر ها بعلت کیفیت های بسیار خوب و بالا تمامی اهرم های ( دستی چرخنده ) آنها به نرمی و راحتی حرکت میکنن.

شیر فلکه فولادی و استفاده های ابتدایی آن :

شما روز سختی را در دفتر یا خانه کار می کنید و برای تجدید قوا و سر حال شدن به یک دوش آرامش بخش نیاز دارید. یک حمام آب گرم ممکن است این کار را انجام دهد.

قبلاً حمام آب گرم یک کار دست و پا گیر بود، زیرا باید آب را در یک قابلمه روی آتش معمولی آشپزخانه گرم می کردید، اما امروز همه چیز تغییر کرده است. اکنون با ظهور فناوری، شما به سادگی باید شیر آب را باز کنید و آب گرم به بیرون فوران می کند.

شیرهای آب به عنوان الهام از احساس خوب خیس شدن در باران تکامل یافته اند. پس از آن، با پیشرفت تکنولوژی و طراحی، شیرهای دوش متفاوتی به وجود آمدند. از شیرهای ساده، شیرهای آب و لوازم حمام لوکس بیرون آمدند.

بدون مواد و سوپاپ خوب، این نوع لوازم حمام زنده نمی مانند و فولاد ضد زنگ نقش مهمی ایفا می کند. امروزه شیرها و سرهای اسپری از فولاد ضد زنگ یا برنج مقاوم ساخته می شوند. این آلیاژها بدون زنگ زدگی هستند و به راحتی قابل مانور برای سالها در حالت کشش هستند.

قبل از خرید شیر فلکه فولادی 300 بهتر است با ویژگی های آن به طور کامل آشنا شوید. شیر فلکه های فولادی 300 نسبت به سایز شیر فلکه ها از وزن مناسب تری برخوردار است. به همین دلیل فشار کمتری نیز به دستگاه وارد می کند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم شیر فولادی می تواند این مورد باشد که استفاده از آنها در لوله های دراز سبب می شود که افت فشار پایین رود. هم چنین اتصالاتی که می توان در شیر فلکه کشویی فولادی استفاده کرد از نوع ساکت ولد، قلنجدار و دنده ای می باشد.

شیر فلکه فولادی 300 را می توانید در فروشگاه آریا پارس فولاد پارسیان که واقع در خیابان خیام شمالی مرکز فروش این نوع اتصالات میباشد خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت شیر فلکه فولادی 300 با ما همراه باشید.

هم چنین به شما مشتریان گرامی نیز پیشنهاد می شود اگر علاقه مند به خرید لوله مانیسمان رده 40 ، شیر توپی فولادی ، اتصالات جوشی رده 40 و یا اتصالات فشار قوی 3000 نیز هستید می توانید بر روی لینک مرتبط کلیک نمایید یا با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید 02133935993

شیر فلکه فولادی 300

فرایند ساخت شیر فلکه فولادی :

کشف این آلیاژ باعث شد تا بزرگترین تولید جهانی شیرآلات با شیرهای بادوام و با کیفیت برتر صورت گیرد. برای افزایش ماندگاری شیر فلکه فولادی 300 ، از روکش کروم استفاده کردند و در کنار آن این روکش ها انعطاف پذیری و زیبایی خوبی دارند.

برای ساخت شیرآلات فولادی با کیفیت مناسب برای استفاده در مصارف صنعتی یا مسکونی، به گریدهای مختلف فولاد ضد زنگ نیاز است. تحت این فرآیند، آلیاژ از طریق تافل کردن، سندبلاست و برش سیم قالب گیری و آماده می شود.

در مرحله بعد از روش سنگ زنی دقیق پیروی می شود که شامل سنگ زنی داخلی شیر فولادی ضد زنگ برای ایجاد برش و پایان کامل قبل از ماسه بلاست شدن محصول نهایی برای ایجاد جذابیت و لمس درخشان است.

 

شیر فلکه فولادی کیتز

شیر فلکه فولادی کیتز :

شیرآلات فولاد ضد زنگ و آلیاژ بالا KITZ به طور گسترده در صنایع شیمیایی، پتروشیمی، مواد غذایی و آشامیدنی، خمیر و کاغذ، داروسازی و سایر کارخانه های پردازش صنعتی در سراسر جهان استفاده می شود.

مقاومت در برابر خوردگی شیرهای فولادی ضد زنگ و آلیاژ بالا KITZ دریچه های فولاد ضد زنگ و آلیاژ بالا KITZ به گونه ای طراحی، تولید و بازرسی می شوند که کاملاً با الزامات ASTM، ASME، API، BS، JIS و سایر استانداردهای بین المللی شناخته شده مطابقت داشته باشند، با تمام عناصر کیفیت مطابق با شرایط حیاتی خدمات مورد نیاز را برآورده کند. اتصالات جوشی رده 40

شیرآلات فولادی Kitz

شیرفلکه های فولادی ضد زنگ و آلیاژ بالا KITZ با مقاومت در برابر خوردگی و قابلیت اطمینان بی‌نظیر مشخص می‌شوند که کمترین هزینه مالکیت و طولانی‌ترین عملکرد چرخه عمر کل را در صنعت به کاربران ارائه می‌دهند.

شرکت KITZ به عنوان یک تولید کننده شیر دارای گواهی ISO 9001، با ترکیب ایده آل دانش فنی به روز و سیستم یکپارچه تولید منحصر به فرد خود که در کارخانه ناگاساکا، یاماناشی، ژاپن، خانه ضدزنگ KITZ به کار گرفته شده است، به درجه بالایی از استانداردسازی محصول دست یافته است. و شیرآلات فولادی با آلیاژ بالا , ریخته‌گری‌های فولادی با کنترل الکترونیکی، سیستم‌های ماشین‌کاری انتقال چند ایستگاهی و تجهیزات پیشرفته تست و بازرسی، همگی در کارخانه KITZ ناکازاکا برای اطمینان از کیفیت و قابلیت اطمینان همه محصولاتی که به بازار جهانی عرضه می‌کند، گرد هم آمده‌اند

شیر فلکه فولادی 300
خرید شیر فلکه فولادی 300

تعریف شیر فلکه فولادی 300

اگر بخواهیم از ابتدا توضیح دهیم، شیر فلکه فولادی از جمله شیرهایی است که برای قطع و وصل جریان استفاده می شود. این نوع شیرها دارای فلکه ای هستند که با چرخش آن بصورت ساعتگرد عمل باز و بسته شدن انجام می شود .

شیر فلکه فولادی کلاس 150 بیشتر در محل هایی به کار می روندکه بخواهند جریان سیال را به طور کامل بسته یا باز نمایند. از خواص این شیر میتوان به کم بودن افت فشار در طول آن اشاره نمود. به همین دلیل در سر راه لوله های با طول زیاد از این شیر فلکه استفاده می‌شود. نام دیگر این شیرآلات ، گیت ولو gate valve می باشد.

تمامی این شیر ها را میتوانید از شرکت آریا پارس فولاد پارسیان که نمایندگی اصلی تمامی محصولات فولادی و صنعتی در قسمت شیرآلات و لوله و اتصالات میباشد را تهیه کنید.

به طور کلی شیرآلات فولادی فلنج دار جهت انتقال سیالات عموما مایع مورد استفاده قرار می گیرند و هر کدام بسته به نوع سیال ورودی دارای آلیاژهای متفاوتی از یکدیگر می باشند به عبارتی میزان خورندگی سیال , دما و برودت در انتخاب نوع متریال مصرفی در شیرآلات فولادی فلنجدار متفاوت از یکدیگر می باشند و برای دوام و ماندگاری شیر آلات مورد استفاده قرار میگیرند

شیر فلکه کشویی چیست ؟

امروزه از شیرآلات صنعتی در صنایع مختلف استفاده می شود. به دلیل استفاده ی زیاد از شیرآلات بنابر مکان و هدف موردنظر، در انواع مختلفی ساخته می شود. یکی از انواع شیرآلات، شیر فلکه کشویی است که در جهت قطع و وصل جریان از آن استفاده می شود و همچنین در هنگام بروز افت فشار در سیستم، بسیار اهمیت و کاربرد دارد؛

زیرا با باز بودن شیر، هیچ مانعی سر راه جریان قرار نمی گیرد. یکی از انواع این شیرها ، شیر فلکه کشویی فولادی است. اتصالات فشار قوی 3000

شیر فلکه کشویی فولادی در کجا استفاده میشود ؟

شیر فلکه کشویی فولادی ، یکی از پرمصرف ترین شیر فلکه ها در مصارف صنعتی است. این شیر فلکه در صنعت های مختلفی همچون؛ صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع آب و فاضلاب، صنایع کاغذ، صنایع پلاستیک و پتروشیمی، صنایع رنگ و غیره کاربرد دارد.

این نوع شیر، بسته به مکان مورد استفاده در سایزهای مختلف تولید می شود. در واقع شیر فلکه کشویی فولادی می تواند با استفاده از ساختار خاص خود، مسیر را به طور کامل برای عبور سیالات باز یا بسته نگه دارد.

مزایای شیر فلکه کشویی فولادی

شیر فلکه کشویی فولادی دارای مزیت های بسیاری است که استفاده از آن ها بیشتر ترجیج داده می شود. در ذیل به تعدادی از این ویژگی ها اشاره شده است:

_این نوع شیر فلکه فولادی 300  ، می تواند در دماهای بالا تا حدود ۵۰۰ درجه سانتی گراد فعالیت کند که باعث می شود برای انتقال سیالات بسیار داغ بسیار مناسب تر باشد.

_امکان استفاده از شیر کشویی با وجود قابلیت های بالای آن، بسیار راحت است و در زمان بسیار کم، باز و بسته می شوند.

_شیر فلکه کشویی فولادی به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ و باکیفیت در بدنه ی خود، دارای ماندگاری و عمر بالا می باشد.

_در حین انتقال سیالات بسیار داغ تغییری در حجم، اندازه و ماهیت این نوع شیر فلکه فولادی رخ نمی دهد.

_به دلیل استفاده از فولاد در شیر فلکه کشویی فولادی ، وزن آن کاهش می یابد و به همین خاطر، استفاده از این نوع شیر فلکه های کشویی درسیستم لوله کشی، هیچ فشاری به آن وارد نمی کند.

 

خرید شیر فلکه فولادی 300

پایین ترین قیمت شیر فلکه فولادی 300 در ایران

ما تا حد امکان سعی و تلاش خود را برای کاهش قیمت شیر فلکه فولادی 300 گذاشته ایم و میتوانیم بگوییم واقعا در این زمینه موفق عمل کرده ایم تا جایی که تا همین الان رضایت خیلی از مشتریان را به همراه داشته ایم.

بی شک شما مهندسین عزیز هم با مشاهده قیمت ها و هزینه ای که بابت شیر فلکه فولادی 300 باید پرداخت کنید متعجب خواهید شد زیرا همه ما میدانیم برای تهیه یک جنس خوب و با کیفیت و با برندی مطمئن باید هزینه های زیادی را پرداخت کرد که ما عکس آن را در شرکت آریا پارس فولاد پارسیان مهیا کرده ایم و با ثابت نگه داشتن ارزش آن ها تجربه ای جالب را ایجاد کرده ایم.

5/5 - (1 امتیاز)