اتصالات جوشی رده 40

اتصالات جوشی رده 40 بنکن

مشخصات اتصالات جوشی رده 40

اتصالات جوشی رده 40

اتصالات جوشی رده 40 :

اتصالات جوشی رده 40 یکی از پرطرفدارترین اتصالات موجود در بازار ایران است که با برند های مختلفی در بازار عرضه میشود. این دسته اتصالات جوشی اهمیت بالا و کاربردهای بسیار زیادی در صنعت لوله کشی و تاسیسات را نیز دارد.

این اتصالات برای هر گونه تغییر در جریان و ایجاد انشعاب جدید در لوله های اصلی را فراهم میکند.

اتصالات در صنعت لوله کشی به چند دسته نیز تقسیم میشود که شرکت آریا پارس فولاد پارسیان در اینجا به دسته های مختلف آن میپردازد.

این مدل اتصالات را میتوان در صنعت به جنس، نحوه اتصال آن و کلاس های فشاری آن ها را نام برد.

از نظر جنس میتوان به سه دسته فولادی ، گالوانیزه و استیل آنها را تقسیم کرد. هر کدام از این اتصالات جوشی کاربرد ها و ویژگی های خاص خود را دارد. و بنا به شرایط موجود در صنعت استفاده میشود.

بطور کلی میتوان گفت اتصالات جوشی رده 40 در صنعت لوله و اتصالات خیلی خیلی پرکاربرد بوده و در اینجا به تمامی خصوصیات و ویژگی های آن میپردازیم.

اتصالات جوشی رده 40 بنکن

اتصالات جوشی رده 40 بنکن :

یکی از برند های مهم و معتبر در بازار ایران در صنف لوله و اتصالات صنعتی برند بنکن میباشد. Benkan تولید کننده لوله و اتصالات جوشی رده 40 میباشد که سهم بزرگی را به دلیل کیفیت خوب و راضی کننده در بازار ایران را کسب کرده است.

Benkan طی 70 سال گذشته از یک کارخانه کوچک در مقیاس کوچک برای اتصالات Buttwelding به تولید کننده پیشرو در ژاپن تبدیل شده است.

بنکن کیکوه توانایی های فنی و قابلیت اطمینان ساخت را از صنایع فلزی بنکن و سومیتومو انباشته و به ارث برده است. به طور مفصل، NIPPON BENKAN KOGYO (شرکت BENKAN سابق) در سال 1947 تأسیس شد و FUSO KIKOH (شرکت NIPPON STEEL & SUMIKIN KIKOH، LTD سابق) از صنایع فلزی سومیتومو در سال 1957 مستقل شد.

شرکت بنکن موفق به تولید داخلی اتصالات بنکن رده 40 شد، در سال 1951 یک کارخانه در Ota-ku، توکیو ساخت و تولید را آغاز کرد.

خرید اتصالات جوشی
خرید اتصالات جوشی رده 40

اتصالات جوشی Benkan

اتصالات جوشی Benkan :

مجموعه بنکن به تدریج کارخانه های داخلی خود را گسترش داده است، کارخانه فعلی آماگاساکی تولید اتصالات جوشی را در سال 1953 آغاز کرد، کارخانه Kiryu (شعبه فعلی Kiryu) در سال 1960 تاسیس شد، کارخانه اوزاکا در سال 1965 تاسیس شد و کارخانه Yabutsuka (کارخانه Kiryu فعلی) در سال 1971 تاسیس شد. .

با توجه به گواهینامه، شرکت بنکن آن را به عنوان پیشگام در ژاپن اعمال کرده است، کارخانه های ما توسط JIS (استانداردهای صنعتی ژاپن: B 2311، B 2312، B 2313، B 2309)، ISO 9001، طبقه بندی های کشتی های مختلف (NK، DNV، LR) گواهی می دهند. ، ABS و BV) و EU / PED (97/23EC).

اتصالات بنکن همچنین از قوانین ژاپن مانند قانون تجارت برق (از جمله گواهی بخش خصوصی)، قانون تجارت گاز، قانون ایمنی گاز فشار بالا و قانون تنظیم رآکتور پیروی می کند.

Benkan تولید خارج از کشور خود را در تایلند (در حال حاضر تای بنکن) از سال 1987 و ویتنام (در حال حاضر بنکن ویتنام BV2) از سال 1995 با فناوری خودشان شروع کرده اند و به عنوان یک شرکت پیشرو قدم برداشته اند.

بنکن ( اتصالات رده 40 جوشی ) می تواند اندازه های اتصالات را از NPS 1/2 (DN 15) تا NPS 80 (DN 2000) با گریدهای مواد مختلف مانند فولاد کربنی، فولاد کم آلیاژ، فولاد با آلیاژ بالا، فولاد ضد زنگ، فولاد ضد زنگ 6Mo، فولاد ضد زنگ دوبلکس، فولاد آلیاژی نیکل، فولاد آلیاژ آلومینیوم، فولاد آلیاژی تیتانیوم و فولاد با عملکرد بالا.

با توجه به تست ها و بازرسی های مختلف، این مجموعه تجهیزات و شرایط لازم برای تست ها و بازرسی های لازم مانند تست های مکانیکی و بازرسی های غیر مخرب به استثنای تست های خاص (HIC، SCC و غیره) را داریم و به درخواست های مختلفی پاسخ می دهیم.

اتصالات رده 40 بنکن از لوله مانیسمان رده 40 ارزان تر میباشد و در طیف گسترده ای از صنایع از نیروگاه های هسته ای، نیروگاه های حرارتی، نیروگاه های زمین گرمایی، پالایشگاه ها / کارخانه های شیمیایی، کارخانه های LNG / LPG، خطوط لوله نفت / گاز، کشتی سازی، کارخانه های کاغذ، ساخت و ساز، کارخانه های داروسازی، زباله سوز استفاده می شود.

کسب و کار Benkan Kikoh’s Buttwelding Fittings به توسعه پایدار به عنوان یک صنعت اصلی که از خطوط حیاتی پشتیبانی می کند و همزمان با چالش های جدید پشتیبانی می کند، ادامه خواهد داد.

لیست قیمت اتصالات بنکن

تاریخ بروزرسانی : 1402/04/18

انواع اتصالات جوشی Benkan

انواع اتصالات جوشی Benkan :

محصولات و اتصالات بنکن از فولاد کربن، فولاد آلیاژی، فولاد ضد زنگ و آلیاژهای غیر آهنی برای پاسخگویی به انواع نیازها ساخته شده اند.

زانویی رده 40 بنکن

بنکن یکی از بزرگترین تولید کننده  زانویی رده 40 میباشد. تولیدات گسترده بنکن شامل زانو های 45، 90 و 180 درجه و همچنین زانو ها وزانو های کوتاه شده با تخت دارد.

انواع زانویی رده 40 بنکن : زانو های استیل ضد زنگ، زانویی فولاد کربنی 180 درجه، زانو فولاد 45 رجه بلند، زانو فولاد 90 درجه کوتاه و زانو فولاد بنکن 90 درجه بلند.

 

سه راهی رده 40 بنکن

سه راهی رده 40 بنکن یکی از بهترین و مقاوم ترین اتصالات جوشی استاندارد، کراس، هدر و سایر قطعات را تولید می کند.

انواع سه راهی بنکن : سه راهی ضد زنگ Y ، سه راهی ضد زنگ صلیب بنکن، سه راهی فولاد کربنی کاهش دهنده و سه راهی فولاد کربنی سمت راست.

تبدیل رده 40 بنکن

انواع تبدیل های اتصالات جوشی رده 40 بنکن یکی از بهترین محصولات کارخانه بنکن میباشد. بنکن همچنین در صورت درخواست تبدیل با سایز مختلف تولید می کند. انواع سایز های تبدیل این نوع از اتصالات در بازار ایران موجود میباشد. برای اطلاعات بیشتر، مستقیما با ما تماس بگیرید.

قیمت اتصالات جوشی رده 40

پایین ترین قیمت اتصالات جوشی رده 40 در ایران

ما تا حد امکان سعی و تلاش خود را برای کاهش قیمت اتصالات جوشی رده 40 گذاشته ایم و میتوانیم بگوییم واقعا در این زمینه موفق عمل کرده ایم تا جایی که تا همین الان رضایت خیلی از مشتریان را به همراه داشته ایم.

بی شک شما مهندسین عزیز هم با مشاهده قیمت ها و هزینه ای که بابت اتصالات جوشی رده 40 باید پرداخت کنید متعجب خواهید شد زیرا همه ما میدانیم برای تهیه یک جنس خوب و با کیفیت و با برندی مطمئن باید هزینه های زیادی را پرداخت کرد که ما عکس آن را در شرکت آریا پارس فولاد پارسیان مهیا کرده ایم و با ثابت نگه داشتن ارزش آن ها تجربه ای جالب را ایجاد کرده ایم.

اتصالات بنکن چیست ؟

اتصالات بنکن چیست ؟

در این اینجا قصد داریم در ارتباط با کاربرد اتصالات جوشی بنکن ، روش تولید ، استاندارد متریالی و ابعادی ، سایز و رده تولیدی ، موارد مصرف ، مزایا و معایب ، لیست قیمت اتصالات جوشی بنکن و معرفی وارد کنندگان اتصالات جوشی بنکن مطالبی را به تفصیل ارائه نماییم.
از اتصالات جوشی بنکن به منظور لوله کشی خطوط انتقال سیالات،میعانات و بخارات در سیستم های لوله کشی مربوط به تاسیسات ساختمان، سیستم های اطفاء حریق آتش نشانی، موتورخانه ها و سیستم های پایپینگ صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و سیستمهای تحت فشار نیروگاهی مورد استفاده قرار میگیرد.

کلاسه بندی اتصالات فلزی براساس نوع اتصال:
اتصالات فلزی براساس نوع اتصال، در سه نوع زیر تقسیم بندی میشود.
1-( Butt weld)اتصالات جوشی
2-(Socket welded) اتصالات ساکت ولد
3- (Threaded) اتصالات دنده ای

 

اتصالات جوشی بنکن (Butt Weld Fitting):
در اتصالات جوشی بنکن ، لوله و اتصالات بنکن بوسیله فرآیند butt weld به یکدیگر متصل می شوند.به همین خاطر به اسم اتصالات جوشی بنکن شناخته می شوند.همچنین آرایش سر اتصالات جوشی رده 40 بنکن به شکل beveled یا plain می باشد و در سایزهای 3/4 الی 24 اینچ و طبق استاندارد ابعادی ASME B16.9 تولید می شوند.

اتصالات جوشی رده 40 بنکن برخلاف اتصالات جوشی درزدار فاقد درز جوش بوده و به همین خاطر مناسب سیستم های با دما و فشار کاری بالا میباشند.
از این رو قیمت اتصالات جوشی بنکن به نسبت قیمت اتصالات جوشی درزدار بالاتر است.


استاندارد متریال مورد استفاده در اتصالات جوشی بنکن:
استاندارد متریالی اتصالات جوشی بنکن از نوع کربن استیل می باشد و مطابق با استاندارد ASTM A234 WPB می باشد.


مزایای استفاده از اتصالات جوشی بنکن:
1-به دلیل یکپارچه بودن ساختار فلز باعث افزایش استحکام سیستم لوله کشی می شود.
2-در اختیار داشتن گزینه های متعدد انشعاب گیری و سهولت جوشکاری
3-فاقد هرگونه درز جوش می باشد و به همین خاطر مناسب سیستمهای با دما و فشار کاری بالاست.
4-تنوع گسترده سایزی از “1/2 تا”24 را شامل می شود.


زانویی مانیسمان رده 40 (butt weld elbow):
زانویی رده 40 بنکن معمولا بعنوان اتصالات قابل جوشکاری درخطوط لوله با فشار بالا مورد استفاده قرار می گیرند. اتصالات جوشی Benkan از لوله مانیسمان تولید میشوند.
لوله مانیسمان درسایزهای مناسب برش خورده و داخل یک شفت قرار میگیرند و توسط پرس به جلو رانده می شوند و در انتهای باند از داخل کوره قوس الکتریکی عبور میکنند.تغییر شکل در دمای حدود 800 درجه سانتیگراد انجام میشود.

 
اتصالات جوشی رده 40
قیمت اتصالات جوشی رده 40

اتصالات جوشی رده 40

اتصالات جوشی رده 40 بنکن

اتصالات جوشی رده 40

متاسفانه محتوایی یافت نشد!

5/5 - (1 امتیاز)